Szeroki wybór jednostek napędowych.

Całkowicie nowy KONA, opracowany w celu ograniczenia emisji bez zmniejszania przyjemności z jazdy, oferuje najszerszą gamę układów napędowych w segmencie. Masz do wyboru dwa rodzaje silników benzynowych 1.0 T-GDI oraz 1.6 T-GDI, a także napęd hybrydowy z silnikiem 1.6 GDI.

Hybrid

Elektryzująca wydajność.

Nowa KONA Hybrid jest wyposażona zarówno w silnik benzynowy, jak i silnik elektryczny – w pełni równoległy układ napędowy hybrydowy. A wszystko to bez konieczności ładowania akumulatora lub zmiany nawyków związanych z jazdą. Przenosząc światowej klasy oszczędność paliwa na wyższy poziom.
The all-new Hyundai KONA in blue pictured driving in front of a glass building. 
Kliknij, aby odtworzyć Kliknij, aby odtworzyć Wróć do początku
  1. The number 141 and the letters HP.

    Moc hybrydy.

    Silnik benzynowy 1.6 GDI i  silnik elektryczny zasilany akumulatorem, współpracują ze sobą, zapewniając wyjątkowe osiągi przy łącznej mocy 141 KM/104 kW.

  2. The number 265 and the letters Nm.

    Wysoki moment obrotowy.

    Silnik elektryczny o mocy 43 KM zapewnia wysoki moment obrotowy i wysoką wydajność. Zapewnia również imponujące przyspieszenie podczas ruszania.

  3. The numbers 10.9 and the world sec.

    Przyśpieszenie.

    Nowa KONA Hybrid przyspiesza od 0 do 100 km/h w 10,9 sekundy.

    Przepływ energii.

    Zależnie od warunków jazdy KONA Hybrid niezauważalnie przełącza napęd między silnikiem benzynowym i elektrycznym. System hamowania rekuperacyjnego ładuje akumulator wykorzystując silnik elektryczny do hamowania. Energia zmagazynowana w akumulatorze może zasilać silnik elektryczny podczas przyspieszania, jazdy pod górę lub z małą prędkością. Złożony przepływ energii pokazano na poniższych animacjach.
    Kliknij, aby odtworzyć Kliknij, aby odtworzyć Wróć do początku
    1. The inside engineering of speed of the Hyundai KONA is pictured in a drawing and the speed symbol above it. 

      Ruszanie / mała prędkość.

      Podczas ruszania lub jazdy z małą prędkością energia elektryczna zgromadzona w akumulatorze zasila silnik elektryczny, który napędza KONĘ Hybrid.
    1. 1
    Kliknij, aby odtworzyć Kliknij, aby odtworzyć Wróć do początku
    1. The inside engineering of the Hyundai KONA is pictured in a drawing of the car climbing a hill. 

      Przyspieszanie / jazda pod górę.

      Podczas gwałtownego przyspieszania lub jazdy pod górę, silnik elektryczny i silnik benzynowy pracują równolegle, aby zmaksymalizować osiągi i zminimalizować zużycie paliwa.
    1. 1
    Kliknij, aby odtworzyć Kliknij, aby odtworzyć Wróć do początku
    1. The inside engineering of the Hyundai KONA is pictured in a drawing of the car.

      Stała prędkość.

      Podczas jazdy ze stałą prędkością moc jest dostarczana przez silnik benzynowy lub silnik elektryczny, w zależności od tego, który jest najbardziej energooszczędny w danej sytuacji.
    1. 1
    Kliknij, aby odtworzyć Kliknij, aby odtworzyć Wróć do początku
    1. The inside engineering of the Hyundai KONA is pictured in a drawing of the car going down on a hill. 

      Zwalnianie / jazda w dół.

      System hamowania rekuperacyjnego ładuje akumulator wykorzystując silnik elektryczny do hamowania. Podczas zwalniania lub jazdy w dół generowana energia jest magazynowana w akumulatorze.
    1. 1
    Kliknij, aby odtworzyć Kliknij, aby odtworzyć Wróć do początku
    1. The inside engineering of the Hyundai KONA is pictured in a drawing of the car and a shoe drawn on top of it. 

      Hamowanie rekuperacyjne.

      Podczas zwalniania (np. przy hamowaniu lub podczas jazdy w dół) silnik elektryczny działa jak generator i zamienia energię kinetyczną na energię elektryczną, która jest następnie magazynowana w akumulatorze i wykorzystywana do zasilania silnika elektrycznego.
    1. 1

    Benzyna

    Wybierz swoją moc napędową.

    Dostępne są dwa warianty benzynowe z silnikiem 1.0 T-GDi o mocy 120 KM z manualną lub automatyczną skrzynią biegów i napędem na przednie koła (2WD) oraz 1.6 T-GDi o mocy 198 KM z manualną lub automatyczną skrzynią biegów i napędem na przednie koła (2WD) lub wszystkie koła (4WD).
    The all-new Hyundai KONA show from the side parked in front of modern building.

    Porównaj silniki benzynowe.

    Przesuń przełącznik, aby zobaczyć różne właściwości silników benzynowych.

    Picture of the shift-by-wire controller on the steering column of the Hyundai Kona.

    7-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów.

    7-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów łączy oszczędność paliwa i radość z jazdy manualnej skrzyni biegów z wygodą automatycznej skrzyni biegów.
    A picture of the smooth-shifting 6-speed manual transmission of the Hyundai KONA. 

    6-biegowa manualna skrzynia biegów.

    Płynnie działająca 6-biegowa manualna skrzynia biegów została zaprojektowana z myślą o szybkiej i precyzyjnej zmianie biegów.

    Kliknij, aby odtworzyć Kliknij, aby odtworzyć Wróć do początku
    1. 1
    2. 2
    3. 3